Homs

Nu rata cele mai moderne piese de mobilier la prețuri accesibile, Homs.ro – Profita de Mega Reduceri

Serviciu asistenta 9/18 Serviciu asistenta 9/18
Retur produse Retur produse

Politica de retur

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: [email protected] sau completati formularul de retur.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Sos de Centura,nr 103,corp B,poarta 21,Popesti Leordeni, jud Ilfov , fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit, iar returul va fi organizat de catre HOMS.   
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.  Pentru returnarea produselor comercializate de HOMS ne puteti contacta telefonic la numarul 0770 869 285. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

 

 

ATENȚIE:

 

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, HOMS are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (conf OUG 34/art 14)

Exemplu

Se percepe taxa pentru:            Valoare diminuare din pretul produsului

Manopera cosmetizare                             1 (ron/min)

Zgarieturi fine*                                              5.00%

Zgarieturi accentuate**                                10-15%

Accesorii lipsa                                                contravaloare piesa inlocuita

*zgarieturi fine – sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 30% din suprafata produsului **zgarieturi accentuate – sunt usor de observat, adanci sau acopera mai mult de 30% din suprafata

Comenzile cu modalitate de plata cu card achitate prin Mobilpay/Netopia pot superi intarzieri de cateva zile dupa finalizarea returului in functie de banca beneficiarului.

Cum returnezi produsele

In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ).
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei HOMS , la numarul de telefon : 0770 869 285, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Returul produselor HOMS :

Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier.
1. Completezi o cerere de retur pe homs.ro, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur
2. Specifici in cerere una dintre optiunile de retur :schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de HOMS sau rambursare a sumei de bani platite la cumparare
3. Dupa aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la tine sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

 

Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii se vor vira in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.
Daca alegi sa returnezi produsul completand formularul de retur, si deci sa trimitem curierul la tine pentru ridicarea produsului, costul de transport va fi platit de catre tine.

Pentru a returna produsul este necesara descarcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa [email protected].

Conditii generale:

Poti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii.
Toate produsele pe care le returnezi trebuiesa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
Poti returna saltelele, doar daca sunt sigilate in folia de plastic in care sunt ambalate( deci acesta folie nu a fost indepartata de pe suprafata husei de acoperire a saltelei ).
Poti returna oriceprodus de mobilier doar daca este sigilat. Nu putem accepta ca retur produselecare au fost desigilate si montate.
Daca ai deschis coletul si constati ca produsul nu este ceea ce ai dorit, poti cere returul numai in conditia in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ai primit, in acelasi ambalaj, foarte bine inchis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.
Ai foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, HOMS are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului.

Comanda speciala: 

Produsele confectionate dupa specificatia clientului- dimensiuni, culoare, material  ce poarta denumirea de "comanda speciala" nu pot fi returnate. Decizia de a renunta la o comanda speciala duce la pierderea avansului achitat. 

NEWSLETTER

Aboneaza-te la newsletter-ul HOMS.